
1. Прочитайте, не поспішаючи, весь матеріал уроку. Читаючи текст вперше, не
намагайтесь відразу запам'ятати його, а постарайтесь насамперед зрозуміти
прочитане.
2. Зрозумівши прочитаний текст,дайте відповіді на запитання, вміщені в кінці
параграфа або задані учителем.
3. Якщо на уроці ви зробили записи, то уважно перечитайте їх.
4. Вивчіть виділені правила.
5. Якщо зустріли незрозуміле слово, то зверніться до словника в кінці
підручника або до тлумачного словника.
6. Щоб засвоїти прочитаний матеріал, перекажіть його. Якщо це важко,
перечитайте його ще раз і спробуйте переказати його знову за окремими
абзацами, а потім уже цілком. Краще це робити вголос. Треба вміти своїми
словами розповісти основний зміст прочитаного.
7. Запам'ятайте авторів підручника.
Рейтинг користувача: 0 / 5
1. Уважно двічі-тричі прочитай увесь вірш.
2. Обміркуй зміст твору, умовно розділи його на смислові частини.
3. У кожній такій частині правильно визнач інтонацію, з якою будеш читати, розстав логічні наголоси, визнач паузи та темп читання.
4. Навчися читати вголос, дотримуючись цих вимог, спочатку кожну частину, а відтак увесь вірш.
5. Тепер без допомоги підручника спробуй пригадати вірш, повтори кожну частину по пам'яті.
6. Візьми книжку. Читаючи напам'ять, пе-ревіряй, чи правильно запам'ятав текст.
7. Відклади підручник, двічі чи тричі продекламуй увесь вірш.
8. Запам'ятай: знання тексту вірша треба довести до автоматизму. Це дасть змогу зосередитися на виразності читання.
9. Перед уроком уявно продекламуй вірш іще раз.
Якщо ти не задоволений звучанням окремих рядків, то ще є час усунути недоліки.
-
1. 3 кількох запропонованих тем обирай не найлегшу, а ту, яка тебе цікавить і хвилює.
2. Добре обдумай тему, визнач, який обсяг матеріалу вона охоплює.
3. Визнач основну думку майбутнього твору, намагайся зберегти її під час роботи над твором.
4. Склади план, чітко та стисло сформулюй думку кожного пункту. Не забувай, що назва основної частини в складному плані - це теза, яку потрібно довести.
5. Підбери епіграф, який висловлює основну думку твору.
6. Напиши вступ, який би доречно розпочинав тему. На початку твору вислови головну думку, потім обґрунтуй ЇЇ, доповни фактами із твору, у разі потреби наведи цитати.
7. Стеж за послідовністю викладу думок.
8. Дотримуй ся пропорційності частин твору і стеж за зв'язком між ними.
9. Висловлюй власне ставлення до всього, про що пишеш, роби власні висновки, узагальнення.
10. Наприкінці твору зроби загальний висновок, зумовлений змістом роботи.
11. Правильно і грамотно висловлюй свою думку.
12. Дотримуйся вимог до зовнішнього оформлення (план пиши перед текстом твору, залишай поля, дотримуйся абзаців).
Як надовго запам’ятати
навчальний
матеріал?
Поради для учнів
·
Виділяй, співвіднось і групуй матеріал – хто добре
усвідомлює, той добре запам’ятовує і довго пам’ятає.
·
Якщо отримав завдання у вівторок, а відповідати
потрібно в п’ятницю, не чекай четверга – вивчи одразу, а напередодні тільки
повтори.
·
Завчай і повторюй невеличкі шматки ще доти, як
матеріал почав забуватися.
·
Коли вчиш, записуй, малюй схеми, діаграми, таблиці -
наочність краще запам’ятовується.
·
Якомога швидше, не чекаючи повного заучування,
намагайся відтворити матеріал, закривши книгу.
·
Після математики – вчи читання,
після української мови – інші предмети: память любить
різноманітність.
Уява покращує пам’ять
·
Усе, що хочеш пам’ятати, - уявляй! (Не уявляю – не
пам’ятаю)
·
Май на увазі: усе, що побачив, відчув, почув, - уже
запам’яталось.
·
Легко пригадується тільки те, що уявив.
·
Не думай словами – думай образами.
·
Не завчай, а уявляй що-небудь цікаве, що допоможе
пригадати потрібну інформацію.

Що ти знаєш про ВІЛ-інфекцію?
Тест: Що
ти знаєш про ВІЛ – інфекцію?
1. СНІД – це…
а) хвороба , якою можуть занедужати як дорослі, так і діти;
б) вірус;
в) рак крові;
г)твій варіант відповідей;____________________________________________
2.Назви шляхи передачі ВІЛ:________________________________________
3.Джерела зараження ВІЛ:
а) тварини; в)ВІЛ – інфіковані люди;
б)комахи; г) твій варіант відповідей;
4.Виглядати зовні ВІЛ- інфікована людина може:
а) так; б) ні; в)не знаю.
5. ВІЛ знаходиться у:
а) воді; г) повітрі;
б) слині; д) у всіх біологічних рідинах організму людини;
в) крові; е) твій варіант відповідей.
6.Чи існують ліки проти ВІЛ – інфекції і СНІДу?
а) так; б) ні; в)не знаю.
7.Чи може людина бути ВІЛ – інфікованою і не знати про це?
а) так; б) ні;
8.ВІЛ – інфіковані учні можуть ходити до школи?
а) так; б) ні;
9. ВІЛ – інфіковані люди повинні бути ізольовані від суспільства.
а) так; б) ні;
10. Назви засоби захисту від СНІДу:__________________________________
|
Немає коментарів:
Дописати коментар