Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, 10 квітня 2023 р.

День здоров'я

  Здоров’я – це  безцінний дар.  Його  треба  шанувати, не  витрачати, а  примножувати. 

Здавна люди  берегли здоровя. І щоб про нього дбали інші,  відвели окремий день 7 квітня – Всесвітній день здоровя.

Його  щорічно відзначають, починаючи з 1950 року, саме тоді було засновано Всесвітню організацію охорони здоров'я в рамках ООН (ВООЗ). Мета святкування — підкреслити важливість здоров'я  кожної людини і людства в цілому. У наш час здоров'я — це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища. Необхідність вести здоровий спосіб  життя була актуальною як в стародавньому світі, так і сьогодні.







 

Немає коментарів:

Дописати коментар